
فروش برند لبنیات شیرخند
طبقه 29: شیر، فرآورده های لبنی، دوغ یا ماست گازدار، خامه(موادلبنی)، کره، پنیر، پنیرمایه،مایه پنیر، خامه زده شده، ماست، مایه ماست، قوام دهنده لبنیات، شیر طعم دار، نوشیدنی بر پایه لبنیات، دوغ بدون گاز، دوغ گازدار، کره حیوانی، کره گیاهی، کشک، دوغ، پنیر پیتزا، شیر مالت، دسر بر پایه مواد لبنی، اسمتانا (خامه ترش)، پنیر طعم دار ،
طبقه 30: بستنی، خامه قنادی،
طبقه 35: تبلیغات، خرید و فروش،
طبقه 39: بسته بندی کالاها، انبارداری و انبارکردن، اطلاعات انبارداری، حمل و نقل، انبارداری،
شماره اظهارنامه 139950140001000313
تاریخ ثبت اظهارنامه 1399/01/06
شماره ثبت 360272
دسته بندی لبنیات
طبقات بین المللی 29,30,35,39
خرید و فروش برند لبنیات در کوتاهترین زمان در مرکز برند.
جهت خرید و فروش برند لبنیات با کارشناسان مرکز برند تماس بگیرید
بیشتر بدانیم :
کارخانه شیر پاستوریزه تهران، اولین کارخانه تولید و بسته بندی شیر و محصولات لبنی ایران بود که با هدف کمک به بهداشت و تغذیه مردم و توسعه صنعت دامپروری کشور ایجاد شد.با امضای موافقت نامه میان سازمان برنامه و وزارت بهداری و موسسه یونیسف (وابسته به سازمان ملل) در سال ۱۳۳۳ این کارخانه پی ریزی شد.
کارخانه شیر پاستوریزه تهران با اجرای امور ساختمانی و خرید و نصب ماشین آلات و تجهیزات (با ظرفیت روزانه ۴۵ تن) در آبان ماه سال ۱۳۳۶ به صورت رسمی افتتاح و بهره برداری شد.در اولین روز بهره برداری کارخانه، ۴۸۰۰ کیلوگرم شیر خام دریافت و فرآوری شد و اولین محصولات تولیدی کارخانه تهران عبارت بود از:
شیر پاستوریزه در شیشه های یک دوم و یک چهارم لیتری
شیرکاکائو در شیشه یک چهارم لیتری
ماست شیشه ای یک سوم لیتری کم چرب و پرچرب
تحول بزرگ در صنعت دامداری و لبنیات ایران
احداث و راه اندازی چنین کارخانه ای در 66 سال پیش تحولی اساسی در صنعت دامداری و دامپروری کشور ایجاد کرد. دیگه مردم با مصرف محصولات پاستوریزه که سلامت و بهداشت جامعه رو می ساخت آشنا شده بودند و به همین دلیل وزارت تولیدات کشاورزی در سال 1347 اساسنامه شرکت سهامی صنایع شیر ایران رو با زیر مجموعه سه کارخانه در تهران ، تبریز و شیراز تهیه کرد و به تصویب مجلسهای اون دوران رسوند.
سال 1349 صنایع شیر ایران در کارخونههاش با افزایش شدید شیر خام روبرو شد و بر اساس اهداف کارخونه و به منظور حل مشکلات شیر خام دریافتی، طرح توزیع شیر رایگان در مدارس رو تهیه کرد و به دولت ارائه داد.این طرح مورد موافقت قرار گرفت و شرکت صنایع شیر ایران عاملی شد برای یک تحول بزرگ در مصرف لبنیات ایران.
دیگه صنایع شیر ایران شده بود یک برند ملی که در خدمت سلامت جامعه بود و نسل استخون محکم رو از مدرسه با شیر شیشه ای ساخت.
صنایع شیر ایران در مسیر رشد
سال ۱۳۵۲ شرکت تهیه و توزیع شیر ایران با سرمایه بانک های صنعت و معدن و کشاورزی تاسیس شد. در این کارخانهها بسته بندی پاکتی سه گوش به مدارس ارائه شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با لزوم سامانیابی کارخانههای تولید شیر و فرآورده های آن (بر اساس تبصره یک ماده واحده مصوب سال ۱۳۵۸ و شورای انقلاب اسلامی) شرکت تهیه و توزیع شیرایران با هفت کارخانه در مراکز استانها در شرکت سهامی صنایع شیر ایران ادغام و فعالیت شرکت یکپارچه شد.
با این مصوبه ساخت و راه اندازی سایر کارخونهها هم که قرار بود تا 11 واحد بالا بره، آغاز شد وصنایع شیر ایران حضور در همه جای ایران رو شروع کرد و با خودش طعم سلامتی و خوشمزگی رو میبرد.
ساخت دیگر کارخانه های صنایع شیر ایران
عملیات اجرائی کارخانه شیر منطقه ای کرمان به عنوان اولین کارخانه آماده بهره برداری در سال 1361 به پایان رسید و بعد اون، دیگر کارخانه ها از جمله گرگان، زنجان، همدان، گیلان، خرمآباد لرستان و خوزستان و گلپایگان با هنر و تخصص کارشناسان داخلی راه اندازی شد.
در ادامه بزرگیهای شرکت صنایع شیر ایران، سال 1379 هم کارخانه شیر و لبنیات ارومیه خریداری شد و به جمع کارخانه های تحت پوشش شرکت سهامی صنایع شیر ایران پیوست.
سال 1377 هم مدیرا به این نتیجه رسیدند که دیگه وقتشه کارای بزرگتری بشه و روند این شرکت ملی بیشتر از قبل رو به رشد باشه. اینجا بود که کارخانه صنایع بسته بندی و فیلم و پلاستیک به منظور تامین مواد مورد نیاز تولید شیر نایلونی و پنیر UF با ظرفیت 2200 تن در سال به بهره برداری رسید. این اتفاق باعث شد تا علاوه بر تامین مواد بسته بندی کارخانه های تحت پوشش، در رفع نیاز مواد بسته بندی سایر تولیدکنندگان اقدام جدی بشه و بار دیگه، صنایع شیر ایران کاری کنه کارستون!
-
دهه 30
تاسیس شرکت و راه اندازی اولین کارخانه تولید محصولات لبنی صنعتی در کشور در راستای توسعه کمی و کیفی سلامت و بهداشت در جامعه، دریافت و فرآوری بیش از 5 تن شیر با محصولات شیر و ماست شیشهای و پنیر
-
دهه 40
تثبیت شرکت و گسترش فعالیتها و افزایش دریافت شیر خام و تنوع در محصولات، تامین خودرو و ایجاد ناوگان توزیع محصولات لبنی برای اولین بار در کشور، برنامه ریزی برای توسعه بازار و فرهنگ مصرف محصولات پاستوریزه
-
دهه 50
پیشنهاد و اجرای طرح شیر مدارس کشور، تامین و نصب تجهیزات تولید شیر بازیافته برای شیر مدارس، سرمایه گذاری و تاسیس کارخانجات در شهرهای زنجان، گرگان، همدان، کرمان، مشهد، خرم آباد، شوش، تولید و بستهبندی کره پاستوریزه، تولید محصولات استریل ( UHT)
-
دهه 60
تامین شیر و فرآورده های شیری در دوران جنگ تحمیلی، تامین و توزیع محصولات کوپنی مثل پنیر، احداث سکوهای جمع آوری شیر در کشور و توسعه کمی شیر خام، راه اندازی کارخانجات کرمان، زنجان، گرگان، گلپایگان، همدان و شوش بدست متخصصان ایرانی
-
دهه 70
توسعه گروه محصولات پاستوریزه و استرلیزه، نصب و راه اندازی خط تولید پنیر یواف به نام شبنم در 5 شرکت و پایه گذاری خودکفایی در تولید و توزیع پنیر و قطع واردات، احداث و راه اندازی کارخانه بسته بندی فرآورده های شیری و تولید ظرف پنیر، ماست و کیسه های نایلونی برای شیر و دوغ، تولید و توزیع شیر و دوغ پاستوریزه در بسته بندی های پری پک
-
دهه 80
خلق و معرفی برند پگاه، تولید و توزیع بیش از 500 قلم محصول با نام پگاه و تولید محصولات سلامت به صورت صنعتی و گسترده برای اولین بار در کشور،خرید و راه اندازی خطوط جدید کارخانه شیر پاستوریزه ارومیه، صادرات محصولات لبنی از سال 80 و کسب عنوان صادرکننده برتر و نمونه، منتخب سازمان مدیریت صنعتی بعنوان یکی از صد شرکت برتر ایران، تاسیس و راه اندازی تیم های فوتبال، والیبال و بسکتبال.
-
دهه 90
تولید بیش از 800 قلم کالا، تولید انواع شیرهای طعم دار و انواع نوشیدنی بر پایه عرقیجات سنتی و انواع آب میوه و نکتار، راه اندازی کارخانه شیر خشک و تولید انواع شیر خشک نوزاد 6 ماهه و بالاتر و مکمل غذایی برای کودک، صادرات انواع محصولات به روسیه و کشورهای اوراسیا و کسب عنوان صادرکننده برتر و نمونه ملی و استانی، خودکفایی در تامین بیش از 2هزار قطعه لوازم یدکی ماشین آلات و طراحی و ساخت دستگاه استرلیزاسیون UHT
داستان نشان «پگاه» چی بود؟
شرکت صنایع شیر ایران، اواخر دهه 70 دیگه رسم بزرگی رو خوب یاد گرفته بود و با اتکا به توان داخلی و تجربه های بزرگ گذشته، داشت کارای بزرگی می کرد و وقتش بود که شکل و رنگی تازه برای بازار بسازه. پس از خلق برند پگاه در سال 1379، تمام محصولات با نام پگاه عرضه شد؛چرا که مردم این برند رو خوب پذیرفتند و کیفیت و نامش آوازه شد …
از سال 1383 به بعد نام آشنای شرکت صنایع شیر ایران، با نشان پگاه برای نسل جدید مصرف کنندگان نام آشناتر شد. در همین دوره و با موفقیت کارخانه گلپایگان در نشان پگاه (پنیر گلپایگان آرزوی همه)، بیشتر کارخانجات تبدیل به شرکتهای تولیدی با نام شرکت شیر پاستوریزه پگاه شدند. پگاه در دهه 80 با ترویج مصرف لبنیات در ایران کارهای بزرگی رو انجام داد و نشان پگاه رو به یک برند ملی تبدیل کرد.
به تدریج رشد شرکت ادامه داشت و تعدادی از شرکتهای تحت پوشش در بورس و فرابورس عرضه شدند. در حال حاضر شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان، شرکت شیر پاستوریزه خراسان و شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در بورس حضور دارند و سهامداران جزئی و عمده دارند. شرکت های پگاه فارس، گلپایگان، گلستان، آذربایجان شرقی و گیلان نیز در فرابورس عرضه شده و سهام آنان واگذار شدند.
لوگوهای «پگاه»
یکی از ویژگی های برند صنایع شیر ایران نشان معروفش در طول این سالهاست که عین یک خاطره برای همه مردم ایرانه. نشان سردیس گاو مهربون پگاه، با نوشته فونت نستعلیق«شرکت صنایع شیر ایران» سالهای سال روی شیشه های شیر بین مردم معروف بود اما در سالهای بعد که برند پگاه رونمایی شد، نشان نوشتاری پگاه هم در بیشتر کارخونه های پگاه استفاده شد. در این دوره، لوگوی شرکت صنایع شیر ایران هم با نشان قطره شیر یک دوره جدید رو تجربه کرد تا سرانجام، در این سالها بار دیگر خودشو رو بازآفرینی کنه. در حال حاضر در مسیر توسعه برند و همسان سازی شرکت صنایع شیر ایران و نشان پگاه، نشان اصلی شرکت ترکیب نوشتار پگاه و سردیسی است که در گذشته داشت. پگاه در سراسر ایران تولیداتش رو با این نشان جدید و ترکیبی به مردم معرفی خواهد کرد و از این پس، نشان پگاه رو با لوگوی سردیس گاو معروفش به صورت تجمیعی با نشان پگاه، خواهید دید.
برای خرید و فروش برند لبنیات با ما در ارتباط باشید.