بدون دیدگاه
فروش برند تجاری شوینده

فروش برند تجاری شوینده

فروش برند تجاری شوینده با طبقات و ریز محصولات زیر :

طبقه 3: ماده های سفید کننده و بی رنگ کننده (رخت شوئی)، سودای سفیدکننده، انواع عطر، مواد پیرایش صورت ( خمیر ریش تراشی )، کرم های آرایشی، ادکلن، مواد تمیز کننده دندان ( خمیر دندان )، انواع شامپو، صابون، گل سفید کننده، پودر صورت، مایع لکه بر، قرص سفید کننده لباس، مایعات سفید کننده لباس، ژل سفید کننده لباس، شامپو نرم کننده مو، مایع نرم کننده البسه، مایع نرم کننده الیاف، مایع سفید کننده سطوح، جوهر نمک، مایع لکه بر لباس، شامپو فرش، نرم کننده موی سر، پودر آرایشی، پودر لباسشوئی، مایع دستشوئی، شیشه شور، شامپوی کودک، نرم کننده پوست، شامپو بدن، انواع نرم کننده بدن، صابون مایع، مایع لباسشوئی، ترکیبات سفید کننده،
طبقه 35: تبلیغات، خرید و فروش،
طبقه 39: بسته بندی کالاها، توزیع

مشخصات برند تجاری شوینده نوین پاک :

شماره اظهارنامه 139950140001027775
تاریخ ثبت اظهارنامه 1399/05/04
شماره ثبت 370139
دسته بندی شوینده
طبقات بین المللی 3,35,39

جهت خرید برند آماده با کارشناسان مرکز برند تماس بگیرید.

بیشتر بدانیم :

شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت در توسعه محصولات

سرعت بالای نوآوری، تنوع محصولات و انتظارات مشتری و بسیاری از مولفه های دیگر امروزه به عنوان دغدغه های مدیران بنگاه هایاقتصادی عنوان شده است. و رویکرد نوین برای مواجهه با این عوامل توسعه محصولات جدید است. و مدیران با تمرکز بر عوامل کلیدی موفقیتدر توسعه محصولات جدید می توانند در جهت کسب مزیت رقابتی قدم بردارند. نقش محصولات شوینده و بهداشتی در زندگی مردمان و بالابردن سطح زندگی، رفاه و سلامتی بیش از پیش آشکار می شود. روش پژوهش حاضر، بر اساس هدف کاربردی و از نظر شیوه گردآوری اطلاعاتتحقیق توصیفی- پیمایشی است. در این پژوهش 29عامل کلیدی در موفقیت عملکرد فرایند توسعه محصول جدید از بخش های بازاریابی،طراحی و تولید شناسایی و داده هایی برای سنجش اولویت هر یک از آنها در قالب پرسشنامه ای محقق ساخته گردآوری و با بهره گیری از سهروش آزمون فریدمن ، آنتروپی شانون و مدل تاپسیس به ارزیابی و رتبه بندی آنها پرداخته شد. به علت عدم هم خوانی نتایج بدست آمده از اینسه مدل، برای رسیدن به نتیجه دقیق از تکنیک ادغام نتایج کپلند استفاده شده است. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل ها، اهمیت عامل ها بهترتیب تمرکز بر تبلیغات در معرفی محصول جدید به بازار (روش تجاری کردن،) شناخت فرصت های جدید بازار، تعهد و مسیولیت پذیری مدیرانارشد شناخته شده اند. که شناخت و تعیین اولویت این عوامل در تدوین و اجرای استراتژی توسعه محصول روند موفقیت را تسریع و تسهیلنموده و ریسک تصمیم گیری را کاهش خواهد داد
برچسب‌ها:
  • نویسنده
    Markazebrand
  • تعداد بازدید
    134 بازدید
0دیدگاه فرستاده شده است.
شما هم دیدگاه خود را بنویسید
تماس