فروش برندهای آماده، راهی برای ورود سریع به بازار رقابتی

دسته‌بندی:
بدون دیدگاه

فروش برندهای آماده فرصتی بی نظیر برای کسانی است که به دنبال ایجاد یک ارزش افزوده قابل توجه در کسب و کار خود هستند.

به دست آوردن یک برند آماده یک مسئله بسیار مهم و استراتژیک است. زیرا ممکن است برای خریدار هزینه‌های قابل توجهی داشته باشد؛ و از سوی دیگر ارزش افزوده بسیار زیادی را برای وی به ارمغان خواهد آورد.

از این رو این امر باید توسط افراد خبره و کارشناس صورت پذیرد. تا ضمن انجام مطالعات و کارشناسی‌های لازم، ارزش واقعی یک برند مشخص شود؛ و از سوی دیگر روند نقل و انتقال برند آماده به درستی صورت پذیرد.

به همین دلیل ما در مرکز برند تلاش می‌کنیم تا شما را با ابعاد این مسئله آشنا کنیم. به علاوه شما می‌توانید سؤالات خود را به آسانی در تماس با کارشناسان ما (شماره تماس مرکز برند: 09122180826) مطرح کرده و راهنمایی لازم را دریافت کنید.

برند (نشان تجاری) چیست؟

برند یا نشان تجاری در واقع نمادی است که یک کسب و کار سعی می‌کند با هدف ارزش آفرینی برای محصولات خود، توسط آن نشان شناخته شود.

باید دانست که به برند تنها نباید به عنوان یک نشان منحصر به فرد برای شرکت نگاه کرد. در واقع برند روشی برای توسعه فروش و شناخته شدن بهتر در بازار است.

برند خوب برندی است که به آسانی در ذهن مخاطب بنشیند و مخاطب بتواند به آسانی آن را به یاد آورد.

برند یا نشان تجاری

فروش برندهای آماده در مورد برندهایی موفق خواهد بود که دارای ویژگی‌های زیر باشد.

  • ثبت شده بوده و چتر حمایت قانونی داشته باشد.
  • منحصر به فرد بوده و تقلیدی نباشد.
  • جذاب بوده و تبلیغ کردن آن آسان باشد.
  • فقط آن را به یک روش بتوان تلفظ کرد.
  • اثر مطلوبی در ذهن مخاطب القاء کند.
  • آسان به ذهن سپرده شده و به یاد بیاید.
  • بتواند مزایای استفاده از کالا و خدمات را به مشتریان نشان دهد.

برند آماده یعنی چه؟

برند آماده برندی است که کلیه مراحل مربوط به ثبت در مورد آن انجام پذیرفته باشد. در این صورت برند با آسانی با نقل و انتقال قابل استفاده خواهد بود.

گاهی پیش می‌آید که شرکتی قبلاً برندی را ثبت کرده و آن را به شرایط خوبی رسانده است ولی دیگر به آن نیازی ندارد. در این صورت این برند آماده به آسانی قابل واگذاری به خریداران است.

در بین برندهای آماده، فروش برند مواد غذایی، فروش برند مواد شوینده، فروش برند لبنیات و فروش برند آرایشی از جمله رایج‌ترین انواع فروش برند است.

مزایای فروش برند آماده برای فروشنده

فروش برندهای آماده برای فروشنده باعث جبران هزینه‌هایی می‌شود که شرکت برای ثبت و رشد دادن آن برند انجام داده است.

به علاوه، فروش برند زحمت خاصی ندارد. فقط کافی است که برند آماده با همکاری یک شرکت معتبر و حرفه‌ای مانند مرکز برند برای فروش عرضه گردد.

مزایای خرید برند آماده برای خریدار

خرید برند آماده برای خریدار می‌تواند مزایای زیر را داشته باشد.

  • هدر نرفتن زمان برای طی مراحل ثبت یک برند جدید
  • عدم نگرانی برای رد درخواست ثبت یک برند و طی کردن مراحل آن
  • عدم نیاز به اخذ پروانه بهره برداری یا مجوز تأسیس
  • نقل و انتقال آسان و فقط با ارائه کارت شناسایی

روش انتقال برند (نشان تجاری)

یکی از مراحل فروش برند آماده انتقال از فروشنده به خریدار است. به صورت کلی نقل و انتقال برند به 2 صورت اختیاری و جبری صورت می‌پذیرد.

منظور از نقل و انتقال جبری زمانی است که صاحب برند از دنیا رفته و برند با انحصار وراثت به وراث وی منتقل می‌شود.

اما در نقل و انتقال برند آماده به صورت اختیاری با عقد قرارداد نشان تجاری به مالک جدید واگذار می‌شود. مالک قبلی (فروشنده) می‌تواند به صورت مقطعی یا دائمی منافع استفاده از برند را به مالک جدید (خریدار) منتقل کند.

همچنین امکان واگذاری بخشی از منافع یک برند مثلاً در یک موضوع یا محصول خاص نیز وجود دارد.

مدارک لازم هنگام نقل و انتقال برند عبارت‌اند از:

  • مدارک شناسایی خریدار و فروشنده برند
  • شماره ثبت برند به همراه شماره اظهار نامه انتقال
  • اسناد و مدارک مرتبط به ثبت قانونی برند مانند آگهی روزنامه
  • مدارک مربوط به نوع کسب و کار
  • تنظیم قرارداد در دفترخانه ثبت اسناد رسمی

فروش برند آماده

قیمت فروش برندهای آماده

در قیمت گذاری یک برند آماده فاکتورهای متعددی تأثیرگذار هستند. اما مهم‌ترین مسئله‌ای که باید در نظر گرفته شود، ارزش و سودآوری است که آن نشان تجاری برای خریدار خود به ارمغان خواهد آورد.

برای تعیین ارزش یک برند از روش‌های مختلف علمی استفاده می‌شود. عمده این روش‌ها فاکتورهای مختلفی را برای تعیین ارزش برند مورد نظر قرار می‌دهند. مواردی مثل

  1. صنعت برند آماده

با توجه به شرایط مختلف برندهای در صنایع مختلف، قیمت گذاری برندها به نوع صنعت آن بستگی زیادی دارد. برخی از صنایع که در آن فروش برندهای آماده توسط مرکز برند انجام می‌پذیرد، عبارت‌اند از:

فروش برند مواد غذایی، فروش برند مواد شوینده، فروش برند لبنیات، فروش برند آرایشی.

  1. پتانسیل فروش آتی برند

یکی از فاکتورهای مهم قیمت گذاری یک برند آماده پتانسیل رشد و فروش آتی آن برند است. برای محاسبه میزان رشد و فروش آتی روش‌های مختلف علمی وجود دارد.

خریداران برندهای آماده، هنگام انتخاب یک برند آماده باید توجه داشته باشند که برند شرایطی را داشته باشد که بتوانند حداکثر سود ممکن را از آن به دست آورند.

فروش برند آماده در مرکز برند با در نظر گرفتن اصول و روش‌های علمی صورت می‌پذیرد. کارشناسان این شرکت قیمت یک برند را با محاسبه پتانسیل میزان فروش آتی برند به صورت حرفه‌ای کارشناسی می‌کنند.

  1. سهم فعلی برند آماده از بازار

یکی از شاخص‌های مهم در قیمت گذاری یک برند آماده برای برندهایی که روی آن کار شده است، سهم برند از بازار است. بر این مبنا، میزان تأثیر یک برند در بازار محاسبه شده و قیمت پیشنهادی برای فروش بر این مبنا تنظیم می‌گردد.

مرکز برند برای فروش برندهای آماده چه کمکی می‌کند؟

اگر شما مالک یک برند آماده هستید و قصد فروش برندهای آماده خود را دارید، حتماً می‌دانید که فروش با شرایط مناسب یک برند، کار ساده‌ای نیست.

جدا از پیچیدگی‌ها و سختی‌های یافتن خریدار مناسب برای برند، بحث کارشناسی قیمت، عقد قرارداد و انجام مراحل نقل و انتقال یک برند، مشکل بزرگی خواهد بود.

مرکز برند به شما کمک می‌کند که با استفاده از کارشناسان مجرب و حرفه‌ای بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با مناسب‌ترین قیمت برند خود را به فروش رسانید.

و اگر شما خریدار یک برند آماده هستید، باید بدانید که انتخاب و خرید یک برند آماده امری کارشناسی و حرفه‌ای است؛ و بدون استفاده از مشاوران و کارشناسان خبره ممکن است در این امر دچار اشتباه بزرگی شوید.

خرید برند آماده با بهترین قیمت و با بیشترین ارزش افزوده مسلماً مدنظر هر خریداری است. این مهم با کمک کارشناسان این شرکت دست یافتنی است.

فقط کافی است که برای دریافت مشاوره با کارشناسان شرکت مرکز برند تماس بگیرید.

09122180826

  • نویسنده
    Markazebrand
  • تعداد بازدید
    219 بازدید
0دیدگاه فرستاده شده است.
شما هم دیدگاه خود را بنویسید
تماس