
برند آماده واگذاری سانجوی : طبقه 3: انواع عطر، لوسیون ها جهت مصارف آرایشی، پودر پیرایش صورت، کرم های آرایشی، کرم پودر، خوشبو کننده برای مصارف شخصی، ادکلن، مواد تمیز کننده، ترکیبات معطر، ترکیبات خوشبو کننده هوا، ژل سفید کننده دندان، عطر حمام، اسپری های خوشبوکننده دهان، لوسیون اصلاح، لوسیون بعد از اصلاح، اسپری دئودرانت، کرم های گیاهی، اسپری گیاهی، مام ضد عرق گیاهی، خوشبو کننده بدن از گیاهان، انواع لوسیون گیاهی، ادکلن گیاهی، کرم موبر، لوسیون صورت، کرم ضد چروک، کرم صورت، کرم های مرطوب کننده، کرم بچه، لوسیون بچه، عطر بچه، ادکلن بچه، کرمهای موبر، پودرهای موبر، اسپری خوشبو کننده بدن، خوشبو کننده بدن بچه، کرم دست و صورت، لوسیون بدن، کرم ویتامینه، مام رولی، ژل ضد تعریق، کرم ضد تعریق بدن، لوسیون بعد از آفتاب، کرم اصلاح، کرم ضد آفتاب کودک، کرم های معطر، ژل معطر برای دوش، کرم ژل مرطوب کننده پوست،
طبقه 5: خوشبو کننده هوا از گیاهان، پودر بچه، خوشبو کننده هوا،
طبقه 8: اسپری های حشره کش،
طبقه 35: تبلیغات، صادرات، فروش،
طبقه 39: بسته بندی کالاها، پخش
مشخصات برند آماده واگذاری سانجوی :
شماره اظهارنامه 139750140001064231
تاریخ ثبت اظهارنامه 1397/08/27
شماره ثبت 325316
دسته بندی آرایشی – بهداشتی – شوینده
طبقات بین المللی 3,5,8,35,39
جهت خرید برند آماده با مرکز برند در تماس باشید.
بیشتر بدانیم :
نمونه خارجی موفق برند آرایشی
تاریخچه برند مک – MAC
برند مک در سال ۱۹۸۴ توسط یک میک آپ آرتیست به نام فرانک توسکان و صاحب یک آرایشگاه به نام فرانک آنجلو در تورنتو کانادا تأسیس شد. توسکان و آنجلو دنبال لوازم آرایشی بودند که در عکاسی ها جلوه خوبی داشته باشه برای همین خودشون دست به کار شدند و در آشپزخانه همان سالن لوازم آرایش درست کردند. در ابتدا آنها محصولاتشون رو در همان آرایشگاه به میک آپ آرتیست ها، مدل ها و عکاس ها میفروختند، اما بزودی متخصصین مد هم به مشتریان آنها اضافه شدند و بعد از مدتی اولین مغازه مک در تورنتو تأسیس شد. یکی از ویژگی های محصولات برند مک از همان ابتدا ظاهر شیک آن بود که در بسته بندی و ظروف مشکی ارائه می شد و در زمانی که همه شرکت های آرایشی بزرگ رویکردی در جهت مراقبت از پوست داشتند، مک تمرکز خودش را روی رنگ ها گذاشت. یکی از معروف ترین محصولات مک، رژ لب قرمز مات بود که در آن زمان توسط مدونا معرفی شد. با شیوع بیماری HIV در سال ۱۹۹۴، مک فعالیت خودش را در زمینه مبارزه با این بیماری با راه اندازی خط تولید Viva Glam شروع کرد. این کمپین تونست با کمک افراد معروفی مثل لیدی گاگا، پاملا اندرسون و نیکی میناژ بیش از ۳۸۰ میلیون دلار برای مبارزه و پیشگیری HIV جمع کند. پیوند محکم این شرکت با مشتریان، ارتباط نزدیک با هنرمندان گریم حرفهای، دیدگاه به روز و جسورانه و محصولاتی از این شرکت که برنده جوایز فراوانی میشدند، از دید صنعت لوازم آرایشی و رقیبان این شرکت دور نماند و در سال 1995 شرکت «ایستی لادر» قسمتی از سهام شرکت مک را خریداری کرد که اقدامات موثر در جهت معرفی و گسترش این برند در سراسر جهان نتیجه تلاشهای شریک تجاری جدید مک بود و تیم مک با ویژگیها و تجارب مثبت، شروع به کار بر روی مجموعههای مد بین المللی کردند. مک با موفقیت هایی که در تولید محصولات با کیفیت داشت، در خانواده لوازم آرایشی استی لادر Estée Lauder قرار گرفت و در حال حاضر در بیش از ۱۰۵ کشور محصولاتش به فروش میرسد. مک همچنان روند رو به رشد خودش را با تولید بیش از ۵۰ کالکشن در هر سال ادامه میدهد و توانسته پاسخگوی نیاز همه مشتریان خود از میک آپ آرتیست های حرفه ای گرفته تا افراد معمولی.